Melvin en Danielle Van Tuil

heey broertje, danielle en ik hebben elkaar 2 jaar geleden leren kennen in vleuten op de sculpturentuinlaan 66 ik had toen nog een relatie met mijn ex en zij ook maar ik was altijd met muziek bezig vooral within temptation en met mijn muis en ratten tot op een dag het met mij niet zo goed ging en een goede vriend die tegen over mij woonde ''michael hoevers'' mij naar zijn kamer wou hebben en dat ik daar ging eten daar heb ik danielle hoevers leren kennen en ik zag haar al direct zitten alleen wist ik niet of zei me wel zag zitten een paar maanden later werd helaas ''michael hoevers'' op genomen op een gesloten afdeling waar ik regelmatig ben geweest om dat hij mijn beste vriend is en wij elkaar als broers zagen op de dag dat michael werd opgenomen op 18/10/2012 kreeg ik met danielle omdat ik mijn gevoel had geuit naar haar en wat ik voor haar voelde ondertussen kwam ik als voorzitter bij de clientenraad op mijn groep en was het ook meteen mijn eerste vergadering die ik had ondanks alle problemen die we hadden als overlijden van mijn opa en de nodige stress bij mijn schoonfamilie hebben we ons er door heen geslagen op 11/01/2014 hadden we een uitje bij de 21 on air dinner show in hilversum met het werk van mijn vriendin heb ik haar daar ten huwelijk gevraagt gelukkig kreeg ik een ja van haar als antwoord en nu zijn we bezig voor een plekje om samen te gaan wonen nu heb je ons verhaal hoe we bij elkaar zijn gekomen en hoe het nu gaat