Sabina de Haan

 

 

Lieve mensen,

Via deze weg wil ik iedereen van het ijlanderforum mededelen dat mijn vrouw en fantastische moeder van Gaby na een zware periode, afgelopen donderdag 4 oktober is overleden.

Ik wil julie hierbij danken voor jullie warmte die Sabina van jullie heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,

Kick & Gaby de Haan

Sabina de Haan

geschokt

LAILA 11-10-2013
Beste Gaby en Kick,

Ik kende Sabina via het peerdespul waar ik haar en Peter veel meegemaakt heb, toen jullie nog in Amsterdam woonde was ik brijrijdster van Pallastina op wennekers.
ongeveer 2 jaar geleden kwam ik weer in contact met Sabina via tolt.nl en toen ik opeens niets meer hoorde vond ik dat vreemd maar dacht ik dat ze waarschijnlijk niet meer op het forum keek. Ik heb nooit geweten dat ze ziek was.. Ik heb haar onlangs gegoogled om te kijken of ik haar via facebook of iets een berichtje kon sturen en toen zag ik dit tot mijn grote schrik!
Wat een naar bericht, en wat een verlies!
Heel veel sterkte nog ik hoop niet dat dit als mosterd na de maaltijd komt en ik hoop dat jullie dit bericht zullen zien. 
Gecondoleert met het verlies van zo een sprankelende lieve en goede persoon die ondanks dat ik niet altijd contact met haar heb gehouden ik wel altijd nog aan haar gedacht heb.
Sterkte X Laila
 

Sabina

HENK VAN TUIL 20-12-2012
Met Henk van Tuil 

ik zal je missen Sabina Gabie kick zit al tijd in in mijn hart 

We hebben de kaarsjes voor Sabina aan gedaan.