Talent staat centraal bij Reik

Henk van Tuil

Hallo,

Ik ben Henk van Tuil, ik ben 19 jaar (helft van een tweeling) en kom uit Amsterdam. Mijn hobby’s zijn fotograferen en fotobewerken. Ik heb stage gelopen bij de Harmonie in Leeuwarden, daar maakte ik foto’s voor de website. Ook heb ik een fotografiecursus gevolgd bij Maartje Roos (een bekende fotografe). Momenteel werk ik op het Grafisch Centrum, onderdeel van WIL. Op mijn werk maak ik wel eens samen met collega’s foto’s in opdracht op locatie. Voor WIL gaan we bijvoorbeeld foto’s maken voor de website. Foto’s bewerken vind ik ook erg leuk, heel veel mensen vinden die foto’s mooi om te zien. Ik heb me behoorlijk ontwikkeld in de fotografie en ik krijg steeds vaker opdrachten en vragen.

Je kunt meer dan je denkt!
Groetjes, Henk Van Tuil