Gratis fotoshoot voor gehandicapten en voor licht verstandelijke beperking 

als u het wil neem contact met Henk Van Tuil

nieuws

fotoschoot

Gratis fotoshoot als u het wil  neem contact met Henk Van Tuil  
Lees meer

Talent staat centraal bij Reik

Henk van Tuil Hallo, Ik ben Henk van Tuil, ik ben 19 jaar (helft van een tweeling) en kom uit Amsterdam. Mijn hobby’s zijn fotograferen en fotobewerken. Ik heb stage gelopen bij de Harmonie in Leeuwarden, daar maakte ik foto’s voor de website. Ook heb ik een fotografiecursus gevolgd bij Maartje...
Lees meer

Cliënten Talant lopen prokkelstage op Camping de Veenhoop

Cliënten Talant lopen prokkelstage op Camping de Veenhoop Wij hebben foto’s ge maakt voor de Drachtster Courant Van cliënten van Talant die stage aan het loopen was bij DE VEENHOOP er waren 3 fotografen Henk Van Tuil  Chris Scheepers Henk Van Zetten Het was een leuke dag van onze 3 de link...
Lees meer

oude gastenboek

gastenboek 14-05-2012   Miny Foto’s Hoi Henk, Ik las over je site in de krant van Tjallingahiem. Wat maak jij een super foto's zeg! Je mag echt trots op jezelf zijn. Groetjes Miny oud groepsleiding...
Lees meer

Reik verder

nieuws klik om het filmpje te zien  Het samengaan van Driever's Dale, Tjallingahiem en delen van Talant betekent het bundelen van krachten in de hulp aan kinderen en jongeren en (jong) volwassenen met een licht verstandelijke beperking.
Lees meer

Melvin en Danielle Van Tuil

heey broertje, danielle en ik hebben elkaar 2 jaar geleden leren kennen in vleuten op de sculpturentuinlaan 66 ik had toen nog een relatie met mijn ex en zij ook maar ik was altijd met muziek bezig vooral within temptation en met mijn muis en ratten tot op een dag het met mij niet zo goed ging en...
Lees meer

Marvin Van Tuil

Marvin zit altijd in mijn hart en in mijn leven  Marvin is al 9 jaar bij ons weg maar wij zullen Marvin niet vergeten  rust zacht Marvin 
Lees meer

Foto bewerkt

deze foto heb ik gemaakt en ik heb de foto bewerkt  op het Grafisch Centrum
Lees meer